TRANSLATE

1 kwietnia 2013

Moje marcowe ShinyBox

Niedawno poprzez akcję na portalu Vinted zostałam posiadaczką dwóch marcowych pudełeczek ShinyBox. Zamawiając je nigdy nie wiadomo co będzie w środku, ale właśnie to czyni oczekiwanie na kuriera jeszcze bardziej intrygującym. Kiedy wróciłam do domu i ujrzałam dwie paczki dla mnie, od razu zabrałam się za otwieranie. Każde z pudełek było zapakowane w karton z logo firmy....

Oto co ujrzałam po otwarciu  kartonika :)

Dalej było już tylko lepiej, bez chwili wahania rozerwałam zieloną bibułę i zachwyciłam się tym co dostałam!

 Poniżej lista kosmetyków, które wchodzą w skład każdego marcowego pudełeczka: 
1) OPI Lakier do paznokci - próbka; średnia cena rynkowa produktu pełnowymiarowego 42zł/15ml
2) ORIFLAME Potrójna pomadka Triple Core Trend Edition - produkt pełnowymiarowy; średnia cena rynkowa 35zł/4g
3) MAYBELLINE Cienie Color Tatoo 24HR - produkt pełnowymiarowy; średnia cena rynkowa 25zł/4ml
4) ORIFLAME Maseczka do twarzy Pure Nature - produkt pełnowymiarowy; średnia cena rynkowa 20zł/50ml
5) DELIA Masło do ciała Dermo System - produkt pełnowymiarowy;  średnia cena rynkowa 11zł/160ml

 Pierwsze pudełeczko :
1) odcień: Purple With a Purpose
2) odcień: Catwalk Red
3) odcień: On and On Bronze
4) rodzaj: nawilżająca 
5) rodzaj: regenerujące

Drugie pudełeczko : 
1) odcień: Cajun Shrimp
2) odcień: Fashionista Pink
3) odcień: Eternal Silver
4) rodzaj: oczyszczająca
5) rodzaj: antycellulitowe

 Jestem zadowolona z zawartości obu pudełeczek, cieszę się, że kolory i rodzaje produktów przypadły mi  do gustu. Zapraszam na recenzję poszczególnych produktów już wkrótce :) 

9 komentarzy:

  1. Pierwszy post - gratuluję i powodzenia życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy post - gratuluję i powodzenia życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie planuje zamówić shinybox. hmm może się w końcu skuszę:)
    Powodzenia :)




    pozdrawiam,
    http://samolotowoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie naprawdę warto, bo można zostać bardzo mile zaskoczoną :)

      Usuń
  4. Super ! :)

    Pozdrawiam,
    www.testowanie-produktow.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję pierwszego posta :)
    Kolory cieni trafiły Ci się bardzo ładne, u mnie lakier jak i cień fioletowe ;)
    pozdrawiam,
    www.alxia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że dostałaś dwa róże pudełka :)

    OdpowiedzUsuń